Якщо ви отримуєте “Доступні ліки” за електронним рецептом і втратили або змінили номер телефону – необхідно подбати, щоб новий номер був внесений в Електронну систему охорони здоров’я.
Номер, на який ви отримуєте електронний рецепт на “Доступні ліки”, прив’язаний і до декларації із сімейним лікарем. Тож змінити номер телефону, за яким укладалася декларація і до якого є доступ, можна у свого лікаря.
Якщо ж номер телефону втрачено, то запит на зміну номеру можна подати онлайн через електронну форму на сайті НСЗУ за посиланням https://cutt.ly/VVOtz4s.
За цим запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування, після чого з’являється можливість оновити номер телефону. Після виконання запиту та анулювання попереднього номеру телефону зверніться до лікаря, з яким ви уклали декларацію та оновіть свій номер телефону.
Перевірити статус запиту поданого в електронній формі можна через сервіс «Перевірка стану запиту» на сайті НСЗУ https://cutt.ly/uVOi3pW . Для цього потрібно ввести реєстраційний номер запиту, тому збережіть його після надсилання.
Радимо завжди дбати про те щоб в системі був актуальний номер телефону, який належить саме вам. Адже окрім електронних рецептів, на цей номер надходитимуть електронні направлення, електронні медичні висновки, а також коди доступу до медичних даних.